نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس با 150 میلیون یورو هم پائولو دیبالا را نخواهد فروخت

یوونتوس با 150 میلیون یورو هم پائولو دیبالا را نخواهد فروخت

دیروز خبری مبنی بر پیشنهاد خنده دار و 60 میلیون پوندی منچستر یونایتد و ژوزه مورینیو برای پائولو دیبالا در رسانه ها مخابره شد، امروز روزنامه انگلیسی ایندیپندنت به این موضوع پرداخت و اعلام کرد یوونتوس با مبلغی بیش از دو برابر مبلغ پیشنهادی یونایتد هم ستاره آرژانتینی خود را نخواهد فروخت.

 

ایندیپندنت نوشت:

 

پائولو دیبالا قطعا یوونتوس را در ماه ژانویه ترک نخواهد کرد. یوونتوس به هیچ وجه قصد فروش دیبالا را به منچستر یونایتد یا هر تیم دیگری ندارد خصوصا در ماه ژانویه، ضمن آینکه آنها به پیشنهادات زیر 150 میلیون یورو برای ستاره آرژانتی پاسخی نخواهند داد و کف قیمت برای این بازیکن از 140 میلیون پوند آغاز می شود.

 

ایندیپندنت ادامه داد:

 

این هفته یونایتد با مبلغ 60 میلیون پوند به دیبالا آرژانتینی لینک شد و مورینیو اصرار دارد که برای رسیدن به منچستر سیتی باید هزینه های بیشتری کرد اما این گزارش ها باعث اعصبانیت در تورین شده جایی که معتقدند دیبالا به این زودی ها آنجا را ترک نمیکند و قطعا چنین رقمی برای جذب بازیکنی چون او مزحک است.

 

این روزنامه انگلیسی در ادامه گفت:

 

در حالی که مهاجم سابق پالرمو در این فصل کمی نوسان داشته اما او همچنان یکی از بهترین مهاجمان جهان به شمار می رود و یکی پتانسیل های رقابت برای توپ طلا و گرفتن آن از مسی و رونالدو است. آنها انتظار دارند پیشنهادی در حدود 200 میلیون یورو یعنی مبلغی که پاریس سنت جرمن برای نیمار پرداخت کرد و بیش از یک باشگاه وارد جنگ برای خرید ستاره 24 ساله شوند.

 

ایندیپندنت در پایان نوشت:

 

منابع آگاه از برنامه های دیبالا اذعان داشتند که لیگ جزیره فریبنده و جذاب است اما دیبالا هیچ عجله و علاقه ای برای ترک قهرمان ایتالیا ندارد. رئال مادرید و بارسلونا همچنان این ستاره آرژانتینی را زیر نظر دارند در حالی که باشگاه های لیگ برتری در دیدار دو تیم یوونتوس و تاتنهام در 16 فوریه در لیگ قهرمانان اروپا می توانند از نزدیک او را تماشا کنند.

 

گفتنی است باشگاه یوونتوس اعلام کرده علاقه و تصمیمی برای فروش جواهر آرژانتینی خود ندارد و دیبالا نیز از شرایط خود در تورین راضی است و امیدوار است تا برای مدت طولانی شماره 10 بانوی پیر فوتبال اروپا را برتن کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: